søndag den 18. september 2011

Hjemvendt

Jubii, så er ventetiden forbi.
aataamedj
jan
Min far, Jan og Jan lagde til i havnen lidt over syv.
Sejlturen havde ikke været så slem, som jeg havde frygtet, at den ville blive for dem. Og jeg vil da tilføje, at det også havde stilnet en del af.. heldigvis.

Jesper hentede Jan (kollegaen) og min far og Jan sejlede i Tampaxen.
aataaibåden
Deres huer sad noget skævt, men smilet sad lige midt i, så alt er godt!
far
jan
De har nået en del og jeg glæder mig så meget til at se det ved selvsyn
Her er nogen af Jans billeder..
bagved
forfra
inde
soveværelse
udenfor

3 kommentarer:

  1. Ja, det bliver da spændende at se hytten ved selvsyn. Og godt at de kom vel hjem, så kan jeg nøjes med een dyne:-))
    KH mor

    SvarSlet
  2. dejligt, at de kom hjem i god behold :)

    SvarSlet
  3. Mor: Snart, meget snart SKAL I med op og se!

    Laila: Ja det var så!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.