tirsdag den 25. oktober 2011

Bestilt

Tak til jer allesammen, som tilbød, at hjælpe med bogen, som jeg ikke umiddelbart kunne få sendt direkte til Grønland.

Jeg fik en mail af een, som ikke kunne kommentere på min blog.

Vedkommende skrev:

Kan ikke lige kommentere på bloggen .

Det er sådan set ikke diskriminering bare vild lovgivning eller måske "vi vil være udenfor" holdning! - Selvdiskriminering!

Alle forhandlere er trætte af at det skal være så besværligt.

Er man uden for EU så bliver alt bare SÅ meget mere besværligt og det koster forhandlerne indenfor EU ekspertbistand for at sende udenfor EU.”

 

Jo.. det har du da ret i, men når jeg skriver til sælger, at jeg hverken vil have momsen refunderet eller andet, betaler ekstra porto og jeg skal komme efter dig, så har jeg svært ved, at forstå, at det er så besværligt.

 

 

Jeg har bestilt bogen og har skrevet modtager-adresse til min svigerfar. (gider du farfar? Rødt hjerte)

Han ved det ikke, men jeg håber, at han sender bogen videre til mig uden først at skulle strikke alle modellerne først.

 

Det blev lidt en besættelse og NU VILLE JEG ALTSÅ BARE EJE den bog.

Det bliver en julegave til mig selv og jeg glæder mig til at modtage bogen..

1 kommentar:

  1. Du får først bogen efter jul, hvis det skal gå gennem farfar, som vi kender ham, vil han først prøve alle opskrifterne selv - ikke osse Jens Erik;-)
    KH mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.