mandag den 17. oktober 2011

“Paula” i Sisimiut

Jeg vil gerne vise dig en poncho, som jeg strikkede i sidste uge.

Garnet er en gave.

En gave, som jeg er utroligt glad for og som stadig rører mig.

Det er lækkert, lækkert garn, som er en dejlig blanding af silke og baby-alpakka (Shiri fra Drops) i een af mine absolut yndlingsfarver.

I sommer købte jeg bogen “mere feminin strik” og valgte at bruge garnet til ponchoen “ Paula”.

Jeg har ikke strikket den helt så lang, som bogen måske foreskriver, men længden passer fint til at jeg stadig kan lave noget med armene, når jeg nu tager den med op i klassen, hvor der tit er lidt køligt.

Sara havde tid til at fotografere mig i dag.

p1

Det var lidt koldt, men hellere et udendørs billede, hvor jeg fryser lidt,

p3

end et billede fra stuen med alle de forstyrrende elementer i baggrunden (og så kan jeg vise lidt Grønland frem igen Smiley )p4

p2

p6

p5

11 kommentarer:

  1. Hvor er den sød! Og sikke nogle skønne billeder - det gibber i mig!

    SvarSlet
  2. Jeg har altså en smuk datter - også er der mere to af slagsen-hvad er det man siger, at hver so synes bedst om sine grise?
    KH mor

    SvarSlet
  3. Hvor er din poncho bare flot med den helt igennem flotte baggrund..;)

    SvarSlet
  4. Ikke noget at sige til vi her hjemme drømmer om at rejse til det smukke land, suk :0)

    Utrolig sød poncho du har lavet, den bog må jeg da vist lige ha fingrene i ;0)

    SvarSlet
  5. Så smukt, så smukt!!! Dejlig poncho, der ser helt rigtig ud til dig og meget, meget smuk baggrund... suk, hvor kunne man ønske sig en tur nordpå lige nu ;)

    SvarSlet
  6. Fede billeder, skøn poncho. Dorthe jeg har sendt dig en mail, men er i tvivl om den er nået frem.
    Mange hilsner
    Charlotte Kaae

    SvarSlet
  7. Smuk poncho! Flot arbejde - og dejlig baggrund :-)

    SvarSlet
  8. Den er bare så super flot lavet

    Hilsen Tove S
    Ringe Fyn

    SvarSlet
  9. Sikke en skøn gave at få. Farven er super flot til dig og poncho rigtig sød.

    SvarSlet
  10. Hej
    Er der noget garn, pinde eller objektiver, som jeg skal tage med op til jer/dig. Jeg glæder mig til at dig i håndledsvarmerene nå pas godt på de 3 hvaler til vi ses
    Klaus

    SvarSlet
  11. Superflot og i en ligeså flot farve og i utrolige smukke omgivelser.

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.