tirsdag den 18. oktober 2011

Ustabil

De næste 6 dage bliver jeg lidt ustabil.. jeg har pakket kufferten og er på vej ud i lufthavnen.

Jeg skal til Narsaq i Sydgrønland til et møde og kommer først hjem på mandag sidst på eftermiddagen.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg hellere ville blive hjemme, tage op til hytten og nyde mine to fridage i vante omgivelser/ nye egne omgivelser

 

Vi har ingen efterårsferie som sådan.. Eleverne har undervisningsfri på fredag, mandag og tirsdag.

Tirsdag skal lærerne have pædagogisk dag.. Jeg når lige akkurat hjem til at sidde stille en hel dag inden det går løs igen med elever, undervisning og hverdags-trummerum.

 

 

Jan har bebudet, at han højst sandsynligt tager op i hytten i weekenden.. heldige rad!

 

Hmmmm, jeg må få det bedste ud af det..

Håber du får det bedste ud af de kommende dage

4 kommentarer:

  1. Det minder mig om dengang, jeg boede i Sisimiut. Jeg skulle også lige et smut til Narsaq til et møde en dag. Turen endte med at tage to uger pga af tåge og regn i sydgrønland - så god tur!

    SvarSlet
  2. Ja, pas nu på - vejret ser ikke for godt ud!!

    Hvor er det en lækker og fantastisk hytte I får fremtryllet. Og sikke meget lækker strik du har lavet.

    Du spurgte til om jeg selv garver fiskeskind. Nej ikke endnu. Men jeg har gemt skind i fryseren, fået en opskrift af en blogven og har købt en bog om det, så nu mangler jeg bare tid...

    SvarSlet
  3. du ønskes en rigtig god tur, kan godt forstå at du hellere vil være i jeres hytte. Dener bare så flot og hyggelig.

    SvarSlet
  4. Tak for glimtene af Narssaq. Jeg har Igaliko sten i min have og som trædesten på Sørens gravsted, de er så smukke. Og kirken er som jeg husker den - selv om det er 47 år siden. Og fårene, som jeg har set blive drevet sammen i foldene, Søren lavede en smalfilm med dem. Minder!

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.