torsdag den 5. april 2012

håndstrikkede strømper og hue med snoninger

Jeg får da stadig strikket et par masker, men det meste af tiden, må jeg nok tilstå, at jeg bruger mest tid på at trevle op og starte forfra.

 

Jeg er gået igang med et par Navia-tøfler, men flerfarve-strik og jeg passer bare ikke særligt godt sammen og så er det, at jeg bliver stædig.

Jeg vil! have dem strikket færdig!

Men tre par strømper nåede lige at blive færdige i marts,

st1

st2

st3

men ikke oploadet til strømpe-kal’en og en hue blev færdig i forgårs.(næste gang jeg skal have fotograferet ben, skal jeg vist lige have dem barberet først Smiley)

 

hue

 

blåsnoninger

Garnet til strømperne er forøvrigt noget, som jeg har fået af Klaus i Fjelsø.

De lyserøde er med bambus-garn og jeg er spændt på at få dem i brug.

De korte er vist nok i Fabel og er strikket med falske snoninger, men det ses jo overhovedet ikke i de sprælske farver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.