torsdag den 5. april 2012

Marie-kiksen

Kender du den type kvinde, som taler utroligt dårligt om sig selv uden at have den mindste grund til det?

dudi

 

Jeg kender ihvertfald een.

lillesøster

Denne kvinde, som også er min dejlige lillesøster, ville ikke så gerne fotograferes, da hun iflg eget udsagn ligner: “ en mariekiks, der har ligget i blød i mælk i 14 dage”.

Det eneste, der er kikset, er at hun ikke selv kan se, at hun ser godt ud!

 

Jeg synes hun ser godt ud.

 

Rigtig godt ud og allerbedst er det altså, at hun er indenfor rækkevidde.

Hos min mor blomstrer amaryllisserne.. jeg er især vild med den hvide

hvidamarylis

 

Dudi kom med næsten en hel kuffertfuld afskårne blomster.

Det er luksus i Sisimiut, som forståes, for heroppe koster 3 halvdøde afskårne blomster rask væk en hund:

buket

2 kommentarer:

  1. Giv hende noget at grine af - sådan rigtig skrupgrine så det er lige før hun tisser i bukserne :-) totaltøsefnis der næsten ikke kan holde op igen - på en måde så tror jeg egentlig at det kommer af sig selv når I er sammen.
    God påske!

    SvarSlet
  2. Ja, mange af mine blomster blomstrer for tiden, og det er dejligt - som om de har ventet på, at "Aalborgienserne" er her og at det er påske.
    KH og godnat
    mor

    SvarSlet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.