fredag den 18. januar 2013

En næsten rød plads i Sisimiut

Laura laura

gad godt fotografere mig iført det halsrør, som jeg hæklede lige efter nytår.

Kameraet blev indstillet og gjort klar og så skulle hun bare trykke på knappen.

halspuls

Jeg strikke også et par håndledsvarmere i samme farver og så man jo ligesom et sæt.

Halsrøret er dejligt lunt og det kan foldes sammen.

Det er ekstra godt, når det er koldt, hvad det jo er heroppe lige for øjeblikket.

halsrøroghåndledsvarmere

Jeg fik bogen “Hovedstads” af Sidsel Sangild i julegave og mønsteret til halsrøret er derfra.

Jeg valgte en kort, tæt model af udgaven “den røde plads”, men det er helt sikkert jeg en dag hækler et langt, som kan vikles rundt.

2 kommentarer:

  1. hold da op hvor er du kreativ og flittig. Det ser rigtig flot ud!!
    Og forövrigt er det supergode billeder.
    Tak fordi jeg maa kigge med :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have og du er altid velkommen til at kigge med.

      Slet

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.