tirsdag den 22. august 2017

Nem at imponere

Jeg kan gå fuldstændigt i stå, når himlen forvandler sig til et smukt scenarie lige inden mørket falder på.


Midnatssolen har for længst givet op og vi har mørke nætter, men det bliver først rigtigt mørkt omkring kl 23.

I går aftes var jeg ovre hos een, som gerne ville vise mig sine blomster.
Hun har et lille slags drivhus ved sit hjem og hvert år sår hun en masse sommerblomster.
De stod ikke i fuldt flor, da jeg var der i går aftes.
Faktisk sang de på sidste vers og hun ville lige vise mig dem, inden hun rykkede dem allesammen op.


Hun havde haft de største og smukkeste solsikker og der stod en enkelt endnu i jord med et blomsterhoved så stort som en lille håndbold.
De andre var vokset  hende over hovedet, så dem havde hun klippet ned og sat blomsterne i vand.
Der havde de så stået i næsten 14 dage og været fine.

Altså jeg kan knap få en kaktus til at overleve hjemme hos mig, så jeg er jo nem at imponere, hvad det angår.

Jeg er nu også nem at imponere, hvad smukke himler angår og du skal da også lige se min aftenhimmel fra i går.

Blomsterne, fra min bekendts udestue/drivhus får du også at se lidt senere, når jeg får pillet billederne ud af mit kamera.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar.
Jeg er altid glad for at få respons og tilbagemelding.